PATI LANCHAR. MAHAL KE?

LANCHAR MAHAL vs MURAH

✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌
CUST A: berapa harga pati lanchar ni???
Saya: RM150. Tapi tengah promosi 126 sebotol termasuk pos SM shj
CUST A: Mahalnya, ubat jus pati kolesterol lain RM40 je. Sama je kan.

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Saya: Kenapa kopi kat starbuck RM15 sedangkan kat mamak RM1.50? Kopi je kan.
CUST A: Okay, saya paham.

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Saya: Kenapa kereta honda 1.6cc lebih mahal dari kereta 1.6cc proton? Kereta je pun. Sama jer.
CUST B: OK OK encik dah paham.

✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌
Saya: Kenapa burger kat burger king RM18 tapi kat stall burger cuma RM2.50. Sama jer burger.

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
Anda: Okay dah encik. Ampun. Dah paham dah paham. Tolong stop..cukup cukup cukup...

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Barang MAHAL (atau murah) pasti ada sebab tertentu. Dalam menilai harga sesuatu barang, kaji dulu kenapa ianya ditetapkan begitu.

#pahamkefaham #mahalkeranakualiti #teruskan

@juslanchar 0162151192
☹☹☹☹☹😞😞😞😞😞😢😢😢😢😢

Comments

Popular posts from this blog

Tanda-Tanda Awal Badan Penuh Toksin

Duduk bersila lama dah letih

TEMAN BILA HARI TUA