TEMAN BILA HARI TUA

🌴 APA ITU PATI LANCHAR? 🌴

▶  Mendapan kolesterol yang tinggi dalam salur darah boleh mengakibatkan saluran darah menjadi sempit dan tersumbat. Jika tidak diatasi, ia boleh mendorong kepada terbentuknya pelbagai penyakit kardiovaskular.

🌴  Pernah dengar tentang Pati LANCHAR kolesterol?🌴
▶  Pati LANCHAR diformulasikan daripada bahan semulajadi yang telah terbukti membantu menghilangkan mendapan kolesterol dalam salur darah. Bahannya ialah:

▶1 HALIA
Herba penawar serba boleh, buang angin dan mengawal kolesterol. Masyarakat China dipercayai telah menggunakan halia dalam amalan perubatan sejak 2,500 tahun lalu.

▶2  BAWANG PUTIH
Supplemen herbal paling banyak digunakan untuk menurunkan kadar kolesterol. Sebahagian besar kajian menunjukkan sekitar satu setengah gram kolesterol mampu diturunkan dengan mengambil 1 gram bawang putih setiap hari.

▶3  MADU
Mengandungi Vitamin B, Vitamin C, Karbohidrat serta mineral semulajadi seperti kalsium, zat besi dan sodium. Selain rasa manis, madu mengandungi kolesterol baik (HDL) yang dapat menekan jumlah kolesterol jahat (LDL) dalam tubuh.

▶4  PERAHAN LEMON
Mengandungi Vitamin C dan flavonoid tinggi untuk menurunkan kolesterol jahat dalam tubuh.

▶5  CUKA EPAL
Bukan sekadar mengawal berat badan, malah meningkatkan fungsi pencernaan. Ia mampu mengurangkan kolesterol jahat (LDL) terkumpul dalam arteri yang meningkatkan risiko sakit jantung.

▶6  SEA BIRD NEST
Tumbuhan laut yang dituai di perairan Semporna Sabah ini mengandungi nutrien yang mampu kurangkan kolesterol yang menjadi punca saluran darah tersumbat.

APA KELEBIHAN PATI LANCHAR KOLESTEROL NI COMPARE DENGAN YANG LAIN??
πŸ‘‰TERBUKTI menurunkan paras kolesterol
πŸ‘‰ MUDAH nak consume, 1 sudu pagi, 1 sudu malam
πŸ‘‰ JIMAT, 1 botol boleh tahan sebulan

Nak dapatkan pati LANCHAR kolesterol ni??
Terus klik untuk maklumat lanjut:

πŸ‘‰ www.wasap.my/60162151192/kolesterol
πŸ‘‰ www.wasap.my/60162151192/kolesterol
πŸ‘‰ www.wasap.my/60162151192/kolesterol

Comments

Popular posts from this blog

Tanda-Tanda Awal Badan Penuh Toksin

Hentilah Merokok dengan Lanchar

Duduk bersila lama dah letih